upozorenje
ako me sećanje nevara, jer mene svašta može da prevari, to behu rane devedesete,prva godina,ispit iz istorije umetnosti.u pred roku . pala sam na tom ispitu zbog jednobrodne crkve iz prednemanjičkog perioda na tromedji, nekoj negde. da, to su bile godine višemedjašenja. nisam se mnogo sekirala oko toga, mislim, rokneš u pred roku, ma ima još do oktobra, medjutim medje su već sasvim druga priča.
repriza, pridješ katedri ,profesor te oslovi i istovremeno pokretom ruke u grandioznom luku nad narandjastim karticama prosutim nad istim daje do znanja da možeš da biraš sudbinu,tvoj izbor.he, stara škola.prva,druga,treća i kratak pregled koja je prognoza pre nego što dobijem još pet minuta za pisanje koncepta.
od iznenadjenja šta piše na trećoj kartici nestaje ustaljena trema i biram još jednu karticu, ali treću ne vraćam.mislim, kradeš varaš i to niko ne primećuje.pišem koncept.treća kartica mi je već u zadnjem džepu farmerica, polažila sam ispit i zabrinuta idem da to obznanim onima koji su zaintersovani da ih častim zbog ugodnog ishoda,
tako je to počelo i ne napušta me ni do današnjih dana, mada se često pitam i pre neki dan pročitam neobaveznu izjavu jednog bg uvaženog lingviste koji kaže da u umetnosti ne važe pravila pravopisa, i tako, opet se pitam da li to važi i za laži, kradju i ubistvo, jer u protivnom nije umetnost već...
Babe ovih dana
Izjava autora:
Gledaj, glasaj.
Fotografija možda daje asocijativne smernice posmatraču da odluči za koju
opciju glasati, ali ne nužno po osnovu prepoznavanja lika i dela slućajno
izabranih modela / izbor nije imao nameru kao svrhu/, jer slućajni posmatrač
koji učestvuje nema indikaciju ko su portretisani na fotografiji i u kakvom su
odnosu. Dakle, očekuje se spontana asocijacija, ali navodjena prizorom
zaustavljenih pokreta tela i provocirana rečima koje uporedno sagledava. Svaka
dodatna informacija uticala bi na formiranje stava i odluku: glasam za. Autorica
očekuje da će posmatrač nesvesno, za sebe , bez javnog manifestovanja, odlučiti
da li je za prvo ,drugo ili peto deseto.
Pod-izjava:
Kratak jutrnji razgovor sa Denić Goranom,Umetničkim direktorom , u toku mog fakultativnog boravka
u rezidenciji Babe, na temu Okolnosti kao materijal me naveo da u svoj rad
uvedem teoretisanje nad primenjenim i očiglednim. Zapravo, ova samoanaliza/citaj:izjava/
ne bi smela biti dostupna pri samom izlaganju eksponata (izuzev deklaracije) ,jer
u suprotnom, izjava postaje banalni priručnik za posmatranje eksponata i kao
takva oblikuje ili blaže rečeno sugeriše čitanje, prihvatanje, odnosno
odbacivanje .Ova vrsta sub-deklarativnosti u predstavljanju rada bi, verujem,
pronašla svoj smisao kao početna beleška za razgovor medju rezidentima kao
slobodna aktivnost uz jutarnju kafu (sve aktivnosti podrazumevam kao odraz
slobode pojedinca u grupi) .
Ali,
kao dopisna rezidentica , neko ko negde pripada bar na neko vreme, I materijalno
dislocirana, želim da se zahvalim na pažnji.
Zamolila bih Vesnu Tašić ,Generalno_izvršnu direktorku, najljubaznije,da izvrši korekturu gore ispisanog
texta /progutana slova,suvišni zarezi i sl/i molim da postprodukcija ide integralno.
Hvala,
Renata Rijavec
18.07.2016.,BG
od juče Ui/Ux junior designer u korporaciji
Omaldinci, za dom napred:
autor: Nemanja Čađo
Sledeći projekat u najavi;
Recikliranje umetnosti;Recikliranje Gorana Trbuljak Art
Zadatak:
Istraživački rad/kopanje,plivanje/
Preispitivanje odnosa galerijski prostori /aktivna urbana sredina ili ne , msm ulica,njiva i ostalo
Status
Hleb nasušni
Sveta vodica
Коментари
Постави коментар